fuck forever

ännu en partyhelg avklarad. har haft sin upp- och nergångar.
men jag är positiv. det var nice. nu har man bara ännu en
tråkig vecka med skola och se fram emot. plus lite träningar,
men jag klagar fortfarande inte.. jag är positiv.


Estelle once said to me, cool down down
don't act a fool now now.
I always act a fool oww oww.
Aint nothing new now now


dock det första negativa är att mina mycket kära vänner från följet blir
sämre och sämre i mina ögon.. de eviga stekarna börjar inte
vara så evigt stekiga längre, vilket gör att jag och många andra börjar
tappa förtroende för dessa herrar. riktigt tråkigt tycker jag..
hoppas på förändring!


Over & Out

O


But if you're looking for a cheap sort
Glint with perspiration
There's a four-mile queue
Outside the disused power station
Now come away, won't you come away
We'll go to
Deptford, Digbeth, Tuebrook, Liverpool 
Yeah 
Anywhere in Albion


Kommentarer
Postat av: Följe

Säger bara sista april då kommer det köras på fruktansvärt bra vill jag lova!

"De e bara roligt"

2008-04-21 @ 00:26:52
URL: http://folje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0