jag blev ett måndagsbarn..

.. hela livet vart en helg.
gårkvällen började till en början i min bastu
med walldi, för att sedan bege oss till tim
och förfesta. efter förning möttes hela gänget
ihop för att slå följe upp till festen.. uppstod
dock ett antal problem, men jag hamnade
efter ett tag hos wassmans , där ogge martinez,
erik & anders bomans satt och grundade.
sen begav vi oss till lyset, som var sådära.

därefter vart de en och annan ruta mindre,
tågräls bommar förstördes.. men de var nice.                                      
vi hamnade till slut hos en okänd person,
där jag sjödda och kricka bestämde oss för
att packa upp sovsäcken..

idag har jag varit på stan och kikar efter
lite stuffs.. ikväll satsar vi nog på ännu en
utgång.

veronica maggio-måndagsbarn

/vem é han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0