oj så skönt!

herregud vad skönt med lov det ska bli. det kommer bli att enbart ta det lugnt, se filmer, festa också vidare..
snart kommer walldi hit, vet inte vad vi ska göra. men lugnt blir det iallafall.. men i morgon blir det party-party! 
vemdalsgrabbarna ska få en lite återträff hos walldi rullar det mot, kommer bli härligt :)  

annars så har fotbollen suttit igång igen, riktigt jävla kul.. dock sviker kondition och kontrollen över mina fötter.
men det blir nog bättre så småningom, ska bli riktigt kul i sommar.. kanske gothia går det rykten om, vore feting
nice.

och mina förhoppningar på ett sm guld till mitt älskade djurgår´n försvann tidigt.. men linköping är nog dom värsta djurgår´n kunde fått möta i kvartsfinal, och jag tror nog linköping slår ut nästa motstånd och placerar sig i en final där jag gärna skulle vilja se hv71.. har varit ruggigt bra matcher dom 2 lagen emellan under säsongen.

nu ska jag lägga mig framför robert-boxern och kika lite film. tjarå!härliga djurgårn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0