nog med detta

ännu en trevlig helg som i fredags utspelade sig hemma hos empa,
riktig trevlig allsång med vattenpipa och annat gott för att sedan röra
oss ner mot stan och söka lyckan.. vi slutade kvällen på irish, där jag
vk, kricka och alecks sadlade oss ner för att varva ner denna kväll..

gårkvällen höll vi till hemma hos mig med lite förkrök, hockey kikande
och lite annat nice.. sen greppade allt folk en bulle ner som skulle ta 
oss till stan för att även denna kväll söka lyckan på stan. det slutade
med gång till bastu med tim och empa för att varva ner istället.. 
sen rörde sig kim, kricka, vejk och jag oss mot haga för att förflytta ett
mål upp till parken vid 03 tiden.. sen vart det ju bara att knata hemåt.

skön helg, som jag tackar bland annat, följet (med gnåd på vift)
feat. gästen emil, och alla andra. "de e bara roligt"..

riddaren

image20
empa, alecks, riddarn & emil i fredags hos empa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0