what katie did

betydelselösa grejer man lyckas göra ibland, helt otroligt vilka jävla
tabbar jag lyckas med. riktigt pinsamt..


kom hem för ett tag sedan efter lite boll i parken med empa, alecks,
kim, wallner, fille, macke basse och vejk, alltid roligt, så länge inte
"tvillingarna" alecks och tim håller på.. men i kvällens blodröda drabbning
så var tim hemma och nördade med max. tur va de..

och häromdagen så var ju som sagt DIF på besök i stan. jag agerade
badboy och bet på naglarna (?) och befann mig i den tillresta djurgårds
klacken, medans mina kära vänner befann sig någon annanstans och
iaktog varenda rörelse jag gjorde.. 0-0 slutade matchen, och DIF är
hittils obesegrade i allsvenskan. i morgon är det derby-match mot bajen.
hoppas då på vinst. 

torsdag är man ledig, blire väl nå chill och på fredag blire att ta ledigt för 
att peppa park och krök med grabbarna. 

veckans outfit: hittar ni på följe bloggen, där k med sin otroligt "inne" vetande 
                             stil viker ut sig framför kamera mannen emil. riktigt schöön!
                             folje.blogg.se

måste även passa på att gratulera följets representant J för till sin första
P- böter. gratulationer och en jävla massa hurra, hurra, hurra från..

../riddaren



Spanish songs in Andalucia
The shooting sites in the days of '39
Oh, please, leave the ventana open
Fredrico Lorca is dead and gone
Bullet holes in the cemetery walls
The black cars of the Guardia Civil
Spanish bombs on the Costa Rica
I'm flying in a DC 10 tonight

Spanish bombs, yo te quiero infinito
yo te quiero oh mi corazón
Spanish bombs, yo te quiero infinito
yo te quiero oh mi corazón


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0