SFGD

no diggity, no doubt..
underbart väder, mjukglassarna börjar säljas, mindre och mindre kläder är på..
sommaren är påväg!

helt otroligt vad kul det ska bli i sommar. veckan har präglats av lite studerande,
träningar och lite stek på stan. riktigt skönt ute, har varit så nu ett bra tag.
det är bra! fortsätt så..

gif sundsvall är sveriges tråkigaste fotbollslag,
sista gången (säkert bara något jag skriver för stunden)
jag går på dom. tappa en 2-0 ledningen mot trellebord.
då har man fan inget i allsvenskan att göra.
däremot mina vänner, så är djugården, ett än så länge,
obesegrat lag som spelar jävligt fin fotboll.
1-1 mot aik var nog mest rättvist efter bra spel från 2 håll.
quirinos straff, helt otagbart. forza DIF <3 

till helgen blir det nog lite party skulle jag tro, men nog ändå
halv lugnt med tanke på kommande onsdag
(sista) hur man peppar inför det. det ska bli roligt,
hoppas det blir bra väder också! :)
detta inlägg fick jag faktiskt ta emot lite kritik för dålig uppdate,
men är inte så jävla inne i dethära med bloggning.
men nu är det gjort iallafall...
över & ut

/Riddaren "Svetthunken" O


Sjung för gamla Djurgår´n
Sjung för gamla Djurgår´n nu, 
sjung av hjärtat sjung!
Enda klubb i världen som är evigt lika ung!
Sjung när vi har vinst på gång
och sjung när det går snett.
Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!


Sjung för gamla Djurgår´n nu,
sjung i ur och skur!
Visa folk att blåa ränder,
dom går aldrig ur!
Vem som vill kan sticka upp,
men vi är nummer ett!
Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!


Kommentarer
Postat av: gamleprrrrop

du verkar ju vara på "party" varje helg, får du dig nått gott också eller? hoppas det för din skulle polarn! BIG FAN

2008-04-25 @ 23:08:20
Postat av: Riddaren

Kul och se att man har ett "BIG FAN". Men du får nog definera vad du menar med "får du dig nått gott också eller?". För jag antar att du förstår att jag får i mig mycket gott alla dessa kvällar jag är ute. *Om jag har pengar till det goda vill säga.

/ O

2008-04-27 @ 20:07:53
URL: http://oscarpalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0