god knows

helt galet trött, körde film hela natten. då man väl hade tänkt lägga sig och sova,
då var klockan så mycket att skolan började om typ 45 minuter. så det var inte
mycket med det.

kom precis hem från match mot gf unitas.. mycket ojämn match som jag personligen
tyckte vi dominera totalt. men vi orkade inte hålla på då dom har en spelare som
gustaf jonsson. men matchen slutade efter tre perioder 10-10 eller nåt sånt, och matchen
gick till straffar. där såklart just gurra jonsson avgör. riktigt tråkigt.. men måste ju
även gratulera unitas till historiens första vinst!

lägger in lite bilder senare ikväll på matchen, för nu ska ja sova ett tag.

haare
/o


Kommentarer
Postat av: Unitas FTW!

Dominera och dominera är ett mycket starkt ord, tycker matchen är jämn vilket även resultatet utvisar. Nog att Jonsson hade lekstuga, men även en lagmaskin som malde ner ett tröttsamt SGF. Första segern i historien tror jag inte stämmer riktigt men vill då även höra i ditt uttalande hur känns det att stå på banan den matchen och förlora mot "lilla" Unitas. Inte en allt för härlig känsla kan jag tro.
Tack.
In Vino Veritas!

2008-04-18 @ 11:37:12
Postat av: Anonym

Nej måste ta en funderare vad som gick snett. Men från min syn av matchen tyckte jag att vi hade er under SGF:s stora armhåla, och ni hade inte allt för mycket att prata om. Men "lilla" unitas tycker jag vaknar då två ledargestalter, Sjödda och Jonsson kliver fram. Sen hade även någon ljusglimt då jesse hade sina kalv skott framför målet. Jag måste säga det var en otroligt tung syn att få se dessa (för dagen) vitfärgade pojkar ta hem segern. Men är glad för eran skull, och vad jag vet (jag kanske inte vet så mycket), så håller jag mig till "unitas första vinst i historien".

Men tack för en bra match.

Å Sundsvalls Gymnasiiförbunds vägnar.

Förbundare O Alf Palmqvist
Höj Vår Vita Fana!

2008-04-18 @ 12:35:01
URL: http://oscarpalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0