åh en sådan härlig dag..

jimmie ölvestad
..djurgår´n vann, djurgår´n vann. åh en sådan härlig dag, djurgår´n vann,
djurgår´n vann. djurgår´n är det bästa laget, spöar hammarby och gnaget.
ååh een såådan hääärligt daaag, för gamla fiina djurgår´n vann!


4-2, jävligt viktig seger, med jimmie ölvestad  tillbaka i första kedjan kan LHC få det riktigt jobbigt.. och det ska bli riktigt kul och se hur denna match serie slutar. och jag måste faktiskt ge mig och ge en eloge till timrå efter 6-2 vinsten mot modo.. en av dom bästa matcherna jag sett i år. men något sm guld blir det inte för rödnallarna, så stark är dom inte ;)

igår så vart det till att kolla timrå-modo hos emil med grabbarna, sen drog vi till sam där det skulle vara "fest", men vi kom dit och det var verkligen en "FEST".. helt dött, skit tråkigt och onödigt tidsfördriv, så jag och tim drog ut och åkte lite med gnåd, emil och fille och tog det lugnt, sen åkte jag hem. totalt sämst, mycket besviken..
fick dock lite svar på frågor som vimlat runt i huvudet, och det känns skönt. bättre att veta än att kämpa förgäves för något man inte kan få.

idag blir det plugg, plugg och återigen PLUGG. booring..

VECKANS
stjärna: linus hitterdahls högra öga - ständigt rött. pigg/trött, nykter/onykter, så är det bara alltid rött! 
nolla: magnus wernblom (modo) - krosscheckingen i ansiktet på johan andersson var inte vacker, wernbloms kommentar: "- Bedrövligt att det blev match penalty", jävla sopa!                         
citat: "- ogge, är det farligt och spy blod?" - alecks olofsson
frågetecken: erik wallner - inte hört/sett den lilla kovlands bonden på HELA HELGEN, avd: försvunnen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0