"evil-stuffs" avklarad,förklaring följer..

..har inte haft så kul på länge, vi skrämde skiten ur
ett helt gäng ikväll.

vårat drygeri och skrämmning utspelade sig i området
vid sidsjöns gamla mental/psyk sjukhus. där jag
fille och basse, drog på oss en riktig jävla
maskerad outfit, för att likna ett par pundare/psyk
så mycket som möjligt..

så vi gömde oss mellan dom gamla husen vid psyket,
väntade på gnåd som hämtade massa folk med bil,
ochkörde upp där i området, och då ploppade vi fram
som gubben i lådan och skrämde satan ur dessa små
stackare.. en riktig stämmnings-höjare och glädjestim 
utan dess like..

kvällens:


* skådisar/skrämmare: jag, fille, basse, emil och gnåd.

* offer: vk, kricka, macke, vejk, alecks och sofie.

* räddaste: har lite svårt och välja mellan, macke, alecks  
   och vejk.. men jag tror fan att macke vart räddast.

* skådespelare: tar nog åt mig den äran, efter att ha tagit
   med mig kniv som rekvesita, för att krydda på skrämmnings-
   mätaren en gnutta mer. kniven gjorde nog succé tror jag.

*  vitaste: alecks ansikte, medans han ivrigt slår in 112, och
   samtidigt tänker ut hur han ska försvara sig då någon av
   oss "skrämmare" tar oss in i bilen för att högga ihjäl dessa herrar.


/ the one and only- mr. p
psyket
runt omkring dessa vidrigt kusliga lokaler höll vi till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0