sm-slutspel :D

nu är det stämmning.. stockholms stolthet, djurgården ligger dock under just nu med 0-1 mot ettans äckliga jävla linköping. men är ganska säker på att vi kan pissa ner dom i antal matcher. timrå gjorde 2-2 nyss mot modo, vet inte om jag vill att timrå ska åka ur nu, eftersom man gärna vill se lite slutspels hockey, men det är en jävla sopa som snackar i radiosporten och kommenterar timrås match, jävla nolla, lovar att jag skulle göra arbetet bättre än han.. FAN, 0-1 förlust vart det nu precis till linköping, men jag är inte orolig, sm guldet ska hem till stockholms enda lag, KOM IGEN DJURGÅRN! <3




DJURGÅRN TILLS JAG DÖR, JA DJURGÅRN TILLS JAG DÖR,
JAG VET, JAG E SÄKER, JA E DJURGÅRN TILLS JAG DÖR <33
djurgårn tills jag dör!
www.dif.se
www.difhockey.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0