valborg och en jävligt efterdag

"sista" började med en enkel träning på johannedals grusplan, därefter
åkte jag och tim och slöt upp med grabbarna hemma hos vejk, där grillning
och förkrök stod på ingång. lite senare dök det upp mycket olika folk, några
som man aldrig sett förrut. men det var riktigt nice..

därpå så vart de en vandring in till stan, där jag tidigt vek av och träffade lite folk,
och kvällens bravader vart allt från staty-klättring till nästintill fontän plurr..
men jag hade riktigt kul.

igår hade jag en riktigt tung dag, men något negativt ska det väl alltid vara.
så det är bara att ta smällen efter en riktigt kanonkväll..
nu kommer däremot denne "vem é han" att ta en break från detta intensiva
partande. och gå i ide ett tag framöver.. 

sen mina damer & herrar, så är jag nu riktigt negativ till följet, där dock 1 representant
 kunde hålla måttet.. i övrigt så har nu följet tappat all sin glans & stek, till att ha blivit "ett par vanliga"
grabbar. riktigt tråkigt, man får väl vänta på sommartiderna, kanske dom visar
vilka dom egentligen är och vad dom går för. väntar på bättring!!



image18
kvällen blir vad man gör den till.. jag, vk & empa, vi hade iallafall kul.

Senare

/vem?

Kommentarer
Postat av: matilda

nice..

2008-05-03 @ 12:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0